Nieuw: BigBlueButton

Hoe regelt u de communicatie met uw medewerkers tijdens de Coronacrisis

Wij hebben de oplossing voor het werken op afstand, waarmee u tijdens de crisis toch kunt blijven communiceren.

Het openbare leven lijkt tot stilstand te komen. Scholen worden gesloten. Medewerkers melden zich ziek en of moeten thuisblijven. Er zal op afstand meer gewerkt moeten worden dan we gewend zijn. Medewerkers gaan thuis werken en scholen willen op afstand lesgeven. Hopelijk zijn we deze crisis weer snel te boven.

BigBlueButton

ICT@Work heeft hiervoor een kant-en-klare betaalbare oplossing, waarmee u op een betrouwbare en vooral veilige manier door kunt gaan met ondernemen. Met de hulp van ons communicatieplatform kunt u de communicatie tussen uw medewerkers onderling en tussen medewerkers en klanten perfect en binnen afzienbare tijd regelen.

Voordeel: U hoeft niets te installeren en uw klant / client ook niet. Alles wordt geregeld in de Cloud.

Ons platform, dat in beginsel werd ontwikkeld voor het middelbaar-, hoger- en universitair onderwijs, kan gebruikt worden voor zowel interne communicatie tussen medewerkers als tussen medewerker en klant. Hiervoor kan een videoverbinding gebruikt worden, maar ook via chat (indien de klant geen webcam en / of microfoon heeft) is het mogelijk om te communiceren. Het platform kent meerdere mogelijkheden tot delen van uw documenten of content die u wilt tonen. Bijvoorbeeld het uploaden van documenten die gezamenlijk bekeken kunnen worden of het delen van een deel van je bureaublad (bijvoorbeeld alleen een browserscherm).

Shared platform of eigen virtuele server

  1. ‘Shared’ platform (gedeeld)

U deelt de bandbreedte met andere gebruikers, uiteraard volledig van elkaar gescheiden. Wij monitoren continu of er voldoende bandbreedte beschikbaar is en zorgen indien nodig in overleg met de provider voor uitbreiding. Operationeel: binnen één uur.

  1. Eigen virtuele server

Wij kunnen ook een eigen virtuele server voor u inrichten, waarbij u en uw klanten/medewerkers exclusief toegang hebben tot het platform. Bij deze keuze heeft een onbeperkt dataverbruik en een bandbreedte die alleen door uw bedrijf gebruikt wordt. Desgewenst kan uw bedrijfsnaam aan de domeinnaam van de virtuele server worden gekoppeld. Operationeel: in principe binnen één dag.

Zowel de fysieke servers als de virtuele servers zijn in Nederland ondergebracht.

Wat kost het?

  1. Shared platform:  € 12,50 per maand excl. BTW per medewerker.
  2. Eigen virtuele server: € 12,50 per maand excl. BTW per medewerker; € 45,00 per maand excl. BTW voor huur en beheerkosten. € 225,00 excl. BTW eenmalig voor huur en beheerkosten.
  3. En als u dat wenst is bij een eigen virtuele server uw (sub)domeinnaam (bedrijfsnaam) aan de omgeving te koppelen voor een duidelijke communicatie naar uw klanten.

Wilt u meer informatie over bovenstaande oplossingen of contact met ons willen opnemen? Dan zij wij bereikbaar op telefoonnummer: 0316 – 444 001 of via e-mail: verkoop@ictatwork.nl of via de chatoptie rechts op uw scherm.