MKB Helpdesk

De MKB & ZZP Helpdesk

Het dilemma van elke mkb’er of zzp’er: zelf doen of uitbesteden

Het is een dilemma waarmee elk klein bedrijf worstelt: doen we de ICT zelf of besteden we het uit. Het voordeel van eigen beheer is evident: lagere kosten. Maar daar staan nadelen tegenover: je hebt als klein bedrijf niet alle vereiste kennis en expertise in huis, laat staan dat je op de hoogte bent van de nieuwste ontwikkelingen. En wat te doen als een storing of probleem onmiddellijk moet worden opgelost?

De oplossing: professionele ondersteuning op afroep

Herkent u zich hierin? Dan is de nieuwe Helpdeskservice van ICT@Work een absolute uitkomst. Met de Helpdeskservice bent u verzekerd van professionele ondersteuning tegen lage tarieven. Niet alleen als u kampt met een storing, virus of trage computer, maar ook als u hulp of advies nodig heeft bij bijvoorbeeld de aanschaf van soft- en hardware, de inzet van ICT in uw bedrijfsprocessen of het uitvoeren van updates en back-ups. Voor de Helpdeskservice maken wij gebruik van Dualmon (remote access), waarmee wij op afstand hulp kunnen bieden. Hierdoor worden de voorrijkosten tot een minimum beperkt.

Voor ieder bedrijf Helpdeskservice op maat

Ieder bedrijf heeft eigen wensen en behoeften op ICT-gebied. Daarom bestaat de Helpdeskservice van ICT@Work uit vier pakketten: Prepaid, Basis, Standaard en Uitgebreid. Het verschil zit onder andere in het aantal helpdeskuren, de reactietijd en de hoogte van de toeslag bij spoed en buiten kantooruren. De precieze samenstelling van de pakketten staat beschreven in onze prijslijst. Heeft u specifieke wensen? Bespreek ze met ons!

Testimonial

Arjan van Dijk (Bos en Fauna): “Wij runnen een opleidingsbedrijf en webwinkel voor dierpreparateurs. ICT@Work regelt alles voor ons op ICT-gebied. Dus servers, netwerk, back-ups, beveiligingscamera’s, noem maar op. We groeien hard, maar ik hoef maar te bellen en dingen worden in orde gemaakt. Ik krijg goede adviezen, ook over de webshop, en spullen worden op tijd geleverd. Ze zijn heel veelzijdig. Ook bij storingen is één belletje genoeg. Ze loggen in en je probleem wordt opgelost. Ik vind het prettig dat bijna alles op afstand gebeurt.”

Geïnteresseerd? Maak snel een afspraak!

Is de Helpdeskservice van ICT@Work ook iets voor u of wilt u meer weten? Maak dan een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek: 0316 – 444 007. Graag tot snel!